Walka ze stresem

Nie jestem grafikiem i raczej nie mam do tego predyspozycji, ale jak się stresuję to albo majsterkuję albo bawię się programami różnego typu. Dzisiaj sięgnąłem po program graficzny. Takie coś mi wyszło po kilku minutach zabawy.

A jak wy radzicie sobie ze stresem?

  1. W momentach stresowych wyjmuję moją harmonijkę i gram, pomaga 🙂 Lubię też odpalić jakąś grę, najlepiej strzelankę. Rozmazywanie wrogów po ekranie też pomaga 😛

    • Pika
    • Październik 21st, 2011

    Proponuję partyjkę CS’a ze znajomymi po sieci. XD Odstresowuje, jak mało co XD I też masz krew i graffiti na ścianach 😀

    • Piotr Dresler
    • Październik 21st, 2011

    Graffiti z moim tagiem widzę często w moim mieście 😛 Spróbuję jakiejś strzelanki. Ale wpierw opanuję jeszcze kilka tricków graficznych 🙂

  2. stres? a co to jest? 😉
    zapomniałem o nim sto książek temu…
    [pewnie przypomniałbym sobie, gdybym pisał własną, ale… wiadomo…]

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

