Pożegnania przyszedł czas

Dziwny dzień sobie wybrałem na ogłoszenie tego, ale cóż, lepszy taki niż żaden.

Na początku maja kończę swoją przygodę z Qfantem i wyjeżdżam. Dostałem ciekawą propozycję pracy u naszych bliskich sąsiadów – Niemców. Praca ciekawa, bo polegająca na jeżdżeniu po świecie i przeprowadzaniu wywiadów z seryjnymi mordercami z całego globu. Niemcy mają dziwne zainteresowania, ale niestety je z nimi dzielę.

Mój pierwszy rozmówca to ciekawa persona. Pewnie wielu go zna, zwłaszcza osoby, które słyszały o miasteczku Amityville. Mowa o Ronaldzie DeFeo Jr. Jestem ciekaw jak zareaguje na niektóre z moich pytań.

Pożegnam się z Qfantem bardzo fajnym wideo wywiadem z Jackiem Skowrońskim i Kasią Szewczyk, w którym dowiecie się więcej o ich najnowszej wspólnej powieści, planach na przyszłość i o tym jak poprawnie politycznie przygotować szparagi. Zdradzę wam też datę dla mnie szczególną. Datę wydania mojej pierwszej powieści o wieloznacznym tytule: „Homonokultura”.

Czasopismo przejmie osoba z zewnątrz, pewien dziennikarz mający styczność z fantastyką i kryminałem od ponad dwudziestu lat. Nazwiska nie zdradzę, ale będziecie zaskoczeni.I zadowoleni.

Miło było, ale zawsze przychodzi czas żeby się pożegnać.

Tak więc: Żegnam, Adios.

  1. Nice try:P

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

