Nie ma czasu na nic

Od dłuższego czasu nie mam chwili oddechu przez co prace nad obudową komputera posuwają się do przodu w żółwim tempie.

Udało mi się jedynie zrobić kilka kosmetycznych poprawek i opracować plan wykonania napisu na górnej części obudowy o treści: „CRIME”.

Zacząłem się bawić farbkami modelarskimi, mimo że ten na górze poskąpił mi talentu malarskiego i już w podstawówce moje rysunki farbkami plakatowymi były niezbyt przyjemne dla oka.

Przed malowaniem.

I w trakcie nakładania pierwszej warstwy farby.

Wczoraj przyszedł mój nowy nabytek. Mały bloczek wodny do chłodzenia mostka północnego płyty głównej.

Gdybym na początku wiedział jak prosto mogę wykonać taki mały blok wodny to bym tego raczej nie kupował. Mam nauczkę na przyszłość żeby więcej czasu poświęcić na planowanie i nie iść na łatwiznę. Dlatego zamierzam niebawem sam zrobić blok wodny na mostek północny i południowy razem wzięte. Mam już nawet ogólny zarys jego wyglądu w głowie. Problemem pozostaje jedynie materiał, z którego go wykonam. Rozważam połączenie pleksy oraz aluminium tak żeby można było popatrzeć na przepływający płyn chłodzący. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Z malowania zostało mi do zrobienia praktycznie wszystko…

Przed sekundą położyłem podkład na jednej ze ścian żeby zobaczyć efekt krycia i jak farba osiada na metalu. Po powrocie z wyjazdu weekendowego zamierzam pomalować pierwszą warstwę czarnej matowej farby i położyć na nią bezbarwny lakier żeby w ciągu najbliższych dwóch tygodni złożyć swoją stacjonarkę, bo cholernie za nią tęsknię.

Porównanie z kolorem docelowym.

Jako bonus dokładam zdjęcia materiałów, z których część prawdopodobnie zostanie użytych w projekcie maszyny do pisania.

Powiedziałbym w jaki sposób zdobyłem te łupy, ale czasem lepiej jest nie wiedzieć.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

