Horyzonty Wyobraźni coraz bliżej końca

Niestety, to prawda. Już za niecały tydzień odbędzie się finałowa Gala, na której zostaną ogłoszone wyniki i tym samym zostanie zamknięta ta edycja konkursu. Poznałem już cała listę finalistów oraz przyznałem swoją nagrodę specjalną – mam nadzieję, że autor/ka będzie z pióra zadowolony/a. O dziw0 wśród nazwisk pojawiających się wśród finałowej dwudziestki znam co najmniej pięć osób, a właściwie ich twórczość. Cieszy mnie to niezmiernie.

Chciałbym jednak napisać kilka słów o tekstach, które miałem przyjemność czytać w tej edycji HW.  Jednak nie za wiele.

Zdecydowanie poziom był wyrównany, miałem pewną trudność z wyborem tego najlepszego tekstu. Kilka opowiadań jednak wybija się lekko ponad resztę warsztatem i poziomem drukowalności. Powiem, że otrzymałem nawet opinię, że jedno zdecydowanie trzeba gdzieś wysłać w celu wydrukowania. Też tak uważam, dlatego prawdopodobnie zrezygnuję z wydania antologii HW w formie e-booka i poświęcę trochę czasu na próbę pomocy autorom w ukazaniu się drukiem. Takie teksty nie mogą się zmarnować.

Szkoda, że tak szybko skończyło się czytanie konkursowych opowiadań. Lektura była naprawdę miła. Na szczęście przede mną jeszcze konkurs na opowiadanie kryminalne organizowane razem z Szufladą. A co potem? Na pewno nie będzie czasu na odpoczynek gdyż mam cztery wywiady zaplanowane na ten rok. Czas też chyba na powolne planowanie kolejnej edycji Horyzontów Wyobraźni.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

