Wielkie dzięki Panowie!

Jestem teraz trochę zabiegany z powodu rozpoczęcia przyjmowania prac do Horyzontów Wyobraźni – szykują się pewne niespodzianki związane z HW. Do tego trwają prace nad zmianami w samym Qfancie, więc ciężko mi usiąść i napisać coś tutaj, ale tę wiadomość musiałem umieścić jak najszybciej.

Serdecznie dziękuję Stefanowi Dardzie i Łukaszowi Śmiglowi za życzliwość i poświęcenie czasu na rozmowę ze mną oraz na niespodziankę, która niebawem pojawi się na naszym kanale Youtube. I oczywiście za podpisanie książek, które niebawem trafią w dobre ręce. Gdy w pewnym miejscu spytałem czy ktoś czyta powieści tych autorów jedna osoba napisała, cytuję: ” nie, ale znam bratanka/sostrzeńca/kogośtam Dadry. Fajny chłopak :D„.

  1. morderców czytałem a nawet recenzowałem, super książka. Natomiast z twórczością pana Dardy jeszcze nie miałem przyjemności… trzeba by to nadrobić 😉

    • Ła
    • Czerwiec 28th, 2011

    Trzeba, trzeba. jeszcze nie spotkałam nikogo, kto po przeczytaniu czegokolwiek autorstwa Dardy kręcił nosem. Za to wiem, że ludzie „Dom na wyrębach” po kilka razy już czytali.

  2. Ja kręciłem nosem – na początku nie pasowało mi trochę to, że w ,,Domu na Wyrębach” nie było tak dużo grozy, jakbym tego chciał. Co nie znaczy, że nie uważam książki za dobrą ^^
    A potem wróciłem do powieści, przeczytałem raz jeszcze i mi się bardzo spodobało. No, ale kręciłem- liczy się :p

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

