Mały dodatek do nagrody HW

Będąc dzisiaj na Dniach Fantastyki poprosiłem kilku znanych mi pisarzy o złożenie podpisu na opakowaniu pióra, które otrzyma ode mnie osoba, której opowiadanie nadesłane na Horyzonty Wyobraźni najbardziej mi się spodoba.

Oto zdjęcie z pierwszej części podpisów. Do Gali Horyzontów Wyobraźni będzie ich więcej 😉

  1. I raz jeszcze powtórzę to, co już parę razy ,,wymkło” mi się z ust: Za moich czasów nie było takich rzeczy. Wygrani będą prawdziwymi szczęściarzami :>

      • Piotr Dresler
      • Czerwiec 25th, 2011

      Bo zmienili się organizatorzy 😉
      Jednak to nie wszystko, co szykuję. Już niebawem na stronie HW pewne miłe wieści 🙂 Chyba, że się coś zmieni, ale mam nadzieję, że nie 😉

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

