Dni Fantastyki

Jutro odwiedzę Wrocław i trwające właśnie Dni Fantastyki.

Wreszcie spotkam kilku pisarzy, z którymi utrzymuję stały kontakt, a jeszcze nie mieliśmy okazji poznać się osobiście.

Wpadłem na trochę dziwny pomysł: zabiorę ze sobą swoje książki autorów, których na pewno spotkam i poproszę ich o dedykację. Nie, nie dla mnie. Postanowiłem ofiarować te powieści na aukcje charytatywne lub po prostu sprezentować je osobom chorym, które mają problem z dojazdami na spotkania ze swoimi ulubionymi autorami. Zainspirowała mnie do tego Pani Magdalena Zimniak swoim wywiadem.

Póki co znalazłem tylko trzy powieści, ale na początek nie jest źle. Reszta krąży po znajomych, ale wiem, że będą inne okazje tak więc się nie załamuję.

Mam tylko nadzieję, że Łukasz Śmigiel i Stefan Darda nie uznają mnie za wariata i zgodzą się złożyć podpis na tych książkach.

Jeśli ktoś z czytających te słowa wybiera się również na DF zachęcam do zabrania ze sobą książki i zaatakowania swojego ulubionego pisarza z prośbą o podpis. Niech wiedzą, że ich praca jest doceniana.

Do zobaczenia jutro Wrocławiu!

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

