RedNacz nigdy nie śpi.

Padam na twarz. Od piątej rano siedzę i piszę maile w sprawach Horyzontów Wyobraźni i Qfantu. Sama pora nie jest jakoś bardzo uciążliwa, bo i tak nie mogłem spać, ale fakt, że z pewnego powodu pękło mi szkło w okularach już tak. Bez nich oczy mnie bolą po dziesięciu minutach pisania na komputerze… To się nazywa pech przez duże „P”.

Jednak takie rzeczy mnie nie powstrzymają. Ja się łatwo nie poddaję. Mam za dużo spraw do załatwienia.

Zgadnijcie co wczoraj znalazłem? Właściwie to sobie przypomniałem o istnieniu tego „czegoś”. Muszę powiedzieć, że stało się to zupełnie przypadkiem. Po krótkiej rozmowie z Romkiem Pawlakiem na Facebooku wpadł mi pomysł na kolejną część z serii pisanej na kolanie i podczas poszukiwania pewnych informacji znalazłem to:

Piękne, prawda?

W najbliższym czasie mam w planach odświeżenie nieco filmowej formuły Qfantu i ożywienie naszego kanału na Youtube. Czy nam się uda? Pewnie, że tak. Czy ktoś w to wątpi?

Już niebawem zdradzę Wam grono Jurorów  Horyzontów Wyobraźni. Jednak przedtem spojrzę krytycznym okiem na… Fantastykę. Bądźcie czujni i nie przegapcie tego.

Ja tymczasem wracam do pisania maili i zamęczania ludzi telefonami.

 

 

 

    • ZeZe
    • Kwiecień 8th, 2011

    Wiadomość tylko dla oczu Piotera: „Oczy, TRZYMAJCIE SIĘ!!!” Ty, Piotrze, też się trzymaj ;).

  1. od piątej dzwonisz po ludziach?

      • Piotr Dresler
      • Kwiecień 9th, 2011

      O piątej nie, ale koło szóstej mi się zdarzyło. Przepraszam wszystkich tak przeze mnie obudzonych 😉

  2. Ach, nasz piękny filmik 🙂

    Rednacz, ale Ty się mi tutaj nie przepracuj. Co my z Fauxem zrobimy, jak pewnego dnia padniesz i będziesz spał przez dwa tygodnie?
    A kanał na YT trza odświeżyć, to fakt. W pierwszej kolejności wizualnie, a potem… cóż, programy i inne takie :>

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

