Pamiętacie jeszcze?

Czy ktoś z Was pamięta jeszcze Pegasusa i zestaw gier na niego o dźwięcznej nazwie „Golden five”? Albo o kultowych komputerach Commodore 64 i Amiga? Do dziś nie potrafię zliczyć godzin spędzonych przy nich.

Zapomnieliście już?

To może pamiętacie chociaż o czasopiśmie „Fenix”, które w moim przypadku sprawiło, że pokochałem literaturę fantastyczną i sam zacząłem pisać?

Też nie?

Tylko nie mówcie proszę, że zapomnieliście też o „Frugo”. Jednym z niewielu napojów, których brak na rynku sprawił, że załkałem. No dobrze, może nie załkałem, ale prawie uroniłem łzę, więc też się liczy.

Jest jeszcze jedna rzecz, o której wspomnienie może być wciąż żywe w Waszych umysłach. Czy ktokolwiek pamięta jeszcze o Horyzontach Wyobraźni?

Tak, o tym konkursie, którego dwie edycje były organizowane we współudziale kwartalnika Qfant –  dla ścisłości druga edycja była prowadzona przez Stowarzyszenie Qfant.

Nie pamiętacie?

My nie zapomnieliśmy.

Wiem, że jakiś czas temu informowałem o tym, że Piotrek Michalik przejmuje organizację konkursu i odbędzie się on tym razem bez udziału Qfantu. Jednak czy ktokolwiek wierzył, że to się uda? Horyzonty Wyobraźni bez ducha Qfantu? Nie, to nie mogło się udać.

I się nie udało.

Niedawno zadzwonił do mnie Piotrek i spytał, czy nie chciałbym przejąć organizacji Horyzontów Wyobraźni, gdyż On ma na to zbyt mało czasu. Po rozmowie z redakcją uznaliśmy, że musimy się zgodzić. Są przecież ludzie, którzy czekają na HW podobnie jak na prezent gwiazdkowy – no dobrze, może trochę przesadziłem. Mimo to wiemy, że są osoby czekające na kolejną edycję Horyzontów Wyobraźni i nie chcemy ich zawieść.

Tak więc, z przyjemnością chciałbym ogłosić, że trzecia edycja Horyzontów Wyobraźni będzie organizowana przez kwartalnik Qfant.

Już niebawem nowa odsłona strony HW, a wraz z nią pierwsze newsy dotyczące terminarza, jurorów oraz nagród. A tych nie zabraknie.

Bądźcie czujni, gdyż wracamy jak „Frugo”!


  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

