II Olimpiada pisarska

Kiedyś, jeszcze za czasów gdy marzyłem o zostaniu pisarzem, zdarzyło mi się uczestniczyć w pojedynku na pióra. Strasznie się tym emocjonowałem – dwa style pisania, dwie różne historie połączone jedynie tematem, dwóch młodych adeptów pisarstwa naprzeciw siebie w walce o podziw niewiast i szacunek towarzyszy pióra.

Wtedy sądziłem, że nic tego nie przebije.

Myliłem się!

Niedawno moi redakcyjni koledzy i koleżanki wpadli na pomysł urządzenia Olimpiady pisarskiej. No dobrze, była już wcześniej próba przeprowadzenia takiego przedsięwzięcia, ale wyszła raczej średnio.

Jednak teraz wygląda to znakomicie. Aż żałuję, że nie mogę wziąć w niej udziału. Byłby to dobry powód, by wrócić do pisania.

Wy macie jednak szansę. Wystarczy przeczytać regulamin i zarejestrować się na Qforum. Czy to dużo?

W przypadku gdy można wygrać ładną pulę książek, długopis Qfantowy i dyplom? Myślę, że nie.

Nie ma na co czekać. Łapcie za pióra!

Patronatem Olimpiadę objęli:

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

