Z Życia RedNacza – pierwsza odsłona

Stało się. Założyłem bloga.

Ja, który tak się zarzekałem, że tego nie zrobię z braku czasu.

Broniłem się przed tym jak tylko mogłem, lecz musiałem ulec nienaturalnie wielkim siłom rządzącym tym światem.

Już niebawem pierwszy post, w którym zdradzę nieco informacji o życiu RedNacza, a przede wszystkim dowiecie się czym się aktualnie zajmuję.

Tak więc obserwujcie, czytajcie i rozsyłajcie adres blogu dalej.

Myślę, że warto.

  1. Łypnę okiem.

    • ona
    • Marzec 26th, 2011

    No, no, no… zobaczymy. Ciekawe jak się toczy życie RedNacza, ciekawe 🙂 pozdrowienia

  2. Ha, nigdy nie mów nigdy, hm? :>

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

